שיפוץ לובי בית משותף

פרויקט שיפוץ לובי בית משותף מתבצע לטובת שדרוג נראות כניסת הבניין, טיפול בליקויים שנוצרים לאורך השנים כמו רטיבות, סדקים בקירות ובעיות חשמל, העלאת ערך הנכסים בבניין ושיפור חווית המגורים הכוללת. לשיפוץ יעיל ומבוקר מומלץ ראשית להכין כתב כמויות שיכיל את היקף העבודה, תכנון ראשוני, חומרים ועלויות אשר יגדירו את התקציב לשיפוץ. כתב הכמויות יסייע לוועד הבניין לגייס את הסכמת הדיירים לשיפוץ הבניין.

מה הגורמים לשיפוץ הלובי בבית המשותף?

קיימים מספר גורמים המשפיעים על קבלת החלטה לשיפוץ הלובי, חלקם נובעים מצורך קוסמטי וחלקם נובעים משיקולי בטיחות. כחלק מהגורמים ניתן למנות:

שיפוץ לובי ביוזמת הדיירים: 

אחד מהגורמים הנפוצים ביותר לשיפוץ לובי הוא יוזמה של הדיירים לטובת חידוש נראות כניסת הבניין. כחלק מפעולות חידוש לובי בית משותף תוכלו לבצע החלפה לדלת הכניסה, החלפת ויטרינות, שיפוץ או החלפת תיבות דואר, צביעת קירות, ריצוף מחדש ועוד. המטרה בשיפוץ זה היא שיפור נראות הבניין והתאמת עיצובו לעיצוב מודרני ובן זמננו. 

שיפוץ בעקבות התיישנות ובלאי:

גורם נוסף הוא התיישנות ובלאי. עם הזמן ובשל תחזוקה לקויה לובי הבית המשותף מתיישן, מה שחושף את דיירי הבניין לסכנות שנובעות מחוסר תחזוקה ראוי כמו למשל תקלות במעלית, מרצפות שבורות, חוטי חשמל חשופים, עובש ועוד. שיפוץ הלובי מקנה לדיירים את הבטיחות הנדרשת בבניין שלהם על ידי טיפול בליקויים ובתקלות השונות ומבטיח לובי בניין מתוחזק ובטיחותי שישרת אותם למשך שנים רבות.

שיפוץ לובי כחלק משיפוץ כללי לבניין:

גורם נוסף לחידוש הלובי הוא בעת שיפוץ כללי לבניין. כדאי לבצע שיפוץ ללובי כחלק מעלות שיפוץ הבניין המשותף כדי להשלים את החידוש הכללי שמבצעים לבניין מ-2 סיבות עיקריות:

  • עיצוב וחידוש הלובי: כאשר מבצעים שיפוץ כללי לבית משותף, נהוג לשדרג את העיצוב של חזית הבניין, הלובי, חדר המדרגות והמעלית כדי שכל חלקי הבניין יהיו זהים בעיצובם. 
  • טיפול בליקויים: כדי להבטיח בניין מתוחזק ומסודר ללא ליקויים, יש לטפל בכל הליקויים האפשריים, וזאת כדי להבטיח את בטיחות דיירי הבניין.

 

שיפוץ לובי בבית משותף
ריצוף, תאורה, חיפוי קירות בשיש לובי בית משותף

החשיבות בביצוע שיפוץ לובי הבניין המשותף

ישנה חשיבות רבה לשיפוץ הלובי והכניסה לבית משותף. תחילה, הוא זה שקובע את הרושם הראשוני שנוצר לכל אדם שמגיע לביקור אצל אחד מדיירי הבניין. בנוסף, לובי בית משותף הוא חלל בו דיירי הבניין משתמשים בתדירות גבוהה במיוחד, לפחות פעם או פעמיים ביום לכן במידה ויש ליקויים משמעותיים (כמו בעיות חשמל, רטיבות, מרצפות שבורות, חוטי חשמל חשופים וכדומה) דיירי הבניין המשותף והאורחים שלהם, חשופים לסכנות יום יומיות בכל רגע נתון.

בטיחות לובי בית משותף

היבט בטיחותי המשפיע על חשיבות שיפוץ לובי וחידוש הכניסה בבית המשותף הם הדלת כניסה ותיבות דואר תקולות או פגומות. במידה ותיבות הדואר אינן ננעלות או שחמור מזה, דלת הבניין המשותף לא נסגרת באמצעות קוד או מפתח, קיימת סבירות לכניסת אנשים לא מורשים ו/או סכנת פריצה חלילה שיכולה להוביל לגניבות או נזק לרכוש דיירי הבניין.

ערך הדירות בלובי מטופח

היבט נוסף בחשיבות ביצוע השיפוץ הוא לטובת העלאת ערך הנכסים בבניין. כמו שיפוץ חזיתות בניין כך גם חידוש הלובי בבניין תורם להעלאת ערך הדירות בבניין. ככל שלובי הבניין מטופח ומתוחזק כראוי כך הדיירים נהנים מהשבחת הנכס שלהם ולהפך, ככל שלובי הבניין מוזנח ומיושן כך ערך הדירות בו נפגע.

לסיכום

לשיפוץ הכניסה לבניין חשיבות רבה המתבטאת במגוון תחומים. כדי להימנע מאי נעימויות ולהבטיח תוצאה איכותית חשוב לבצע את הפרויקט באמצעות חברת שיקום מבנים מקצועית ומנוסה. אנו בעלי ניסיון רב בשיפוץ מבנים בכלל ובשיפוץ לובי בפרט ונשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בשיפוץ הלובי בבית המשותף שלכם במקצועיות וביעילות על הצד הטוב ביותר.   

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ומותאמת אישית, חייגו אלינו עוד היום למספר- 09-3850550 או השאירו לנו פנייה ונחזור אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

השאירו פרטים

ונציג יחזור אליכם בהקדם!